Zakupy w Manufakturze
Darmowa dostawa (Kurier DPD na terenie Polski) już od 300,00 zł.
Waluty
Promocje
Melange Wool 915 Prints
Melange Wool 915 Prints
12,10 zł 8,10 zł
szt.
Everyday Big 826 Lazurowa Mięta
Everyday Big 826 Lazurowa Mięta
10,90 zł 7,00 zł
Everyday Big 815 Czerwony
Everyday Big 815 Czerwony
10,90 zł 7,00 zł
Melange Wool 4001 Oliwka
Melange Wool 4001 Oliwka
11,70 zł 5,00 zł
Melange Wool 916 Prints
Melange Wool 916 Prints
12,10 zł 8,10 zł
Everyday Big 816 Wrzos
Everyday Big 816 Wrzos
10,90 zł 7,00 zł
Elite Wool Grande 1210 - Przydymiony Pomarańcz
Elite Wool Grande 1210 - Przydymiony Pomarańcz
12,50 zł 10,50 zł
szt.
Melange Wool 912 Prints
Melange Wool 912 Prints
12,10 zł 8,10 zł
Elite Wool Grande 1212 - Intensywny Koral
Elite Wool Grande 1212 - Intensywny Koral
12,50 zł 10,50 zł
Melange Wool 913 Prints
Melange Wool 913 Prints
12,10 zł 8,10 zł
Everyday Big 821  Jeansowy
Everyday Big 821 Jeansowy
10,90 zł 7,00 zł
Elite Wool Grande 420 - Elegancka Czerwień
Elite Wool Grande 420 - Elegancka Czerwień
12,50 zł 10,50 zł
szt.
Reklamacja Produktu

 

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Kupującego, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

  2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Kupującemu Produkt wolny od wad.

  3. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi
    za Produkt wobec Kupującego nie będącego Konsumentem zostaje wyłączona.

  4. Gdy zakupiony przez Kupującego Produkt jest niezgodny z umową lub posiada wady, należy
    o tym fakcie zawiadomić Sprzedawcę oraz dostarczyć reklamowany Produkt
    na koszt Sprzedawcy na adres: Manufaktura Pasji Marcin Koryciak, Aleja Jana Pawła II 25, 44-240 Żory.

  5. Reklamacje składa się pisemnie przy użyciu formularza (formularz do pobrania).

  6. W celu rozpatrzenia reklamacji należy przesłać wraz z reklamowanym Produktem, wydrukowany
    i podpisany formularz uzupełniony o uzasadnienie reklamacji.

  7. Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych. Brak ustosunkowania się sprzedawcy w powyższym terminie oznacza,
    że sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl