Zakupy w Manufakturze
Darmowa dostawa (Kurier DPD na terenie Polski) już od 300,00 zł.
Reklamacja Produktu

 

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Kupującego, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

  2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Kupującemu Produkt wolny od wad.

  3. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi
    za Produkt wobec Kupującego nie będącego Konsumentem zostaje wyłączona.

  4. Gdy zakupiony przez Kupującego Produkt jest niezgodny z umową lub posiada wady, należy
    o tym fakcie zawiadomić Sprzedawcę oraz dostarczyć reklamowany Produkt
    na koszt Sprzedawcy na adres: Manufaktura Pasji Marcin Koryciak, Os. Sikorskiego 24b/12, 44-240 Żory.

  5. Reklamacje składa się pisemnie przy użyciu formularza (formularz do pobrania).

  6. W celu rozpatrzenia reklamacji należy przesłać wraz z reklamowanym Produktem, wydrukowany
    i podpisany formularz uzupełniony o uzasadnienie reklamacji.

  7. Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych. Brak ustosunkowania się sprzedawcy w powyższym terminie oznacza,
    że sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl