


-
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Kupującego, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
-
Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Kupującemu Produkt wolny od wad.
-
Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi
za Produkt wobec Kupującego nie będącego Konsumentem zostaje wyłączona. -
Gdy zakupiony przez Kupującego Produkt jest niezgodny z umową lub posiada wady, należy
o tym fakcie zawiadomić Sprzedawcę oraz dostarczyć reklamowany Produkt na koszt Sprzedawcy na adres: Manufaktura Pasji Marcin Koryciak, Aleja Jana Pawła II 25, 44-240 Żory. -
Reklamacje składa się pisemnie przy użyciu formularza (formularz do pobrania).
-
W celu rozpatrzenia reklamacji należy przesłać wraz z reklamowanym Produktem, wydrukowany
i podpisany formularz uzupełniony o uzasadnienie reklamacji. -
Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych. Brak ustosunkowania się sprzedawcy w powyższym terminie oznacza,
że sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.